Welcome Message

.

Pais Hati Pari : Homemade

Hati Pari???? eee boleh makan ke??? itu antara reaksi yang gua dapat bila sebut tentang Pais Hati Pari....

Resepi ini adalah specialties mak sedara gua kat kampung.... tapi gua pun tak tau resepi dia camana... tau makan je.... tapi boleh google je... ada blog citer resepi pais ini... antaranya, blogger hazila dan rasamewah. (credit to these bloggers, pasal share this resepi)

Gua tunjuk gambo je la... resepi boleh refer kat link tu...



Ini lah rupa hati pari yang telah di marinate kan.... tinggal nak bungkus dalam daun pisang tu dan di bakar atas api...

Pais ni sebenarnya dibakar atas api... tapi sebab gua dah bawak balik, gua panaskan atas pan je la....



Tu dia... rupa memang x cantik.... tapi try la dulu baru tau....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...