Welcome Message

.

Yong Tau Foo, Pusat Penjaja Taiping (Belakang Bomba)

Petang tu dah makan Mee Udang Mak Jah, malam kita orang pi makan Yong Tau Foo pulak... Di Pusat Penjaja Taiping... Belakang bomba tu bukan lah sebahagian dari nama kedai tu... tapi orang dah biasa sebut belakang bomba, sebab memang kedudukan gerai2 ni pun belakang Balai Bomba dan Penyelamat Taiping....

Banyak kedai dalam pusat penjaja ni... macam2 menu ada... tapi depan setiap kedai ada deretan gerai jual yong tau foo... pilih la mana nak... (ni gambo gua amik esok pagi nye... sbb mlm tu lupa nak amik, dah kenyang, ngantuk, balik tido je)

so gua ikut member wife gua makan kat satu gerai ni... dia orang taiping, biasa makan kedai ni la kut... gua follow je...





Ni lah yong tau foo yang gua makan....harganye mengikut apa yang gua amik la kan... tapi yg ni harganya RM12.


Ni ABC... menarik nampak ABC ni.... harga gua tak tau... sebab gua x order, ni org lain punya, nmpk cantik, sebelum dia mkn gua amik gambo dulu...

Location : 4.850635,100.743221

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...