Welcome Message

.

Nasi Lemak Pak Ayob, Seksyen 20, Shah Alam

Sepanjang bulan posa ni gua akan post beberapa entri yang belum sempat gua nak post kan... sebab bulan posa ni gua tak bukak posa kat luar...so takde jom makan baru la kut... banyak homemade je...

Gerai Nasi Lemak Pak Ayub adalah antara gerai nasi lemak yang agak popular... sebab gua tengok ramai beratur nak beli nasi lemak ni...

 Siap dengan menu...


Gerai ni terketak dalam kawasan Restoren Ali's Corner Seksyen 20. 

Gua selalu pekene roti kosong banjir je kat sini. Terbaik... tapi tak pernah makan nasi lemak pak ayob, sebab gua jarang breakfast nasi lemak...


Tapi kali ini, wife gua nak try rasa... sebab setiap kali datang memang beratur panjang....

Ini lah nasi lemak nya... lauk rendang daging dan kerang.... harga RM5.50

Rasa memang sedap especially rendang nyer.... 

Terperasan pulak gua ada notis ini...
"Kepada pelanggan yang dihormati..... Kami keluarga warung N.L.P.A ingin mengumumkan pembukaan warung sulung kami, di #31, Jalan Singa G, 20/G, Seksyen 20. Berhadapan apartment Suri Puteri. Waktu dibuka: Pagi (06.30 pagi - 12.30 ptg), tutup sementara, Petang (05.30 ptg - 12.30 pagi)...."

Gua tak pasti gerai di restoren Ali's Corner ini akan terus beroperasi atau tidak...

Ini lah kedai Pak Ayob sendiri... Boleh view entri terbaru tentang Nasi Lemak Pak Ayob Part 2

Location Warung baru Pak Ayob : 3.051765,101.538828




Location gerai di Restoren Ali's Corner : 3.056295,101.541497

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...