Welcome Message

.

Tat Nasi Ayam, Shah Alam

Last week gua pegi makan nasi ayam.... dah lama gua cari kedai specialties nasi ayam ni....... jumpa juga akhirnye... ada member rekemen...

Kalau tau carrefour seksyen 23 shah alam... aaaaa sebelah je.... kedai corner lot...

Updates: juga post pasal Tat Nasi Ayam Puncak Jalil.


Tempat buat air

Tempat prepare nasi ayam

Suasana kedai agak kemas dan bersih serta luas...


Ini lah nasi ayam nye... nasi je ni... belum ayam lagi

Ni ayam, sambal asing... mmg garing...

Ni dah campur sambal... salad, timun tomato actually ada bawah ayam tu...

Set nasi ayam berharga RM4.50


Ini bihun sup... harga RM4.00

Nasi ayam agak sedap bagi gua, sebab member wife gua kata tak sedap, ikut tekak dia... gua ok je.. tapi bihun sup ni gua rasa biasa je... dtg sini mkn nasi ayam ok...



View Larger Map

Updated : Menu








0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...