Welcome Message

.

Char Koay Teow, Bukit Jambul

Haaa kali ini gua pegi 1 kedai Char Koay Teow. Di rekemen kan oleh member wife gua... ini kedai ayah dia... dia kata kedai dia kat astaka depan Penang Kayu Nasi Kandar Bukit Jambul.... ayah dia ni dah berniaga lebih dari 20 tahun.....

Harga cuma RM 3.50 sepinggan.





Sempoi sahaja hidangan nya tetapi sedap.... biasanya gua makan yang basah atau berkuah sikit kan... tapi kali ini kering.... mengikut cerita member gua (orang penang le) yang kering ni, chinese style... yang basah tu adalah malay style....



Lepas abis makan, wife gua pun bayar la.... pakcik tu pun dah simpan duit... pastu wife gua tanya pakcik ni pasal anak dia... dia kata betui laaa anak dia tu... kata kami ni dari shah alam.... terkejut gak dia... terus dia amik balik duit yg wife gua dah bayar bagi kat anak gua... pulak..... dia kata takpa.. pakcik belanja hangpa mai jauh ni.... Anyway, tima kasih pakcik n anaknya....

Location : 5.336312, 100.293245

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...