Welcome Message

.

Samurai Burger by McD

Entri kali ini kita mencuba the newest burger from McD... Samurai Burger, A Warrior Returns.... sebelum ni gua ada post pasal Chicken Foldover...


Gua pilih set, so gua dapat Samurai Burger, (amik yang single je... yg double patty pun ada...) 1 large fries dan juga 1 large Sakura McFizz... Harganya, RM12.45...

Actually, bila dah upgrade ke large, dapat Katsu Curry McShaker, mcm serbuk perisa untuk ditaburkan dan digoncangkan bersama fries ni... tp gua x makan, so gua x amik la pulak gambarnye...

Dalam kotak tu ada bungkusan samurai burger ni...

Actually Sakura McFizz ini adalah campuran Ribena dan Sprite...


Bila bukak bungkusan tu, ini lah samurai burger nye... patty yang lebih besar sedikit dari rotinya.

Patty nya dicelupkan dengan sos teriyaki... diletakkan juga beberapa helai lettuce dan juga mayonis kut...

kemudian gua tambah chili sos...

Seperti biasa, beef patty nya lembut dan sedap, cuma agak manis... yelah nama pun sweet teriyaki kan... pun begitu ada rasa pedas juga... mungkin sebab gua dah taruk chili sos tu...

Anyway... boleh tahan... tp still gua waiting for Prosperity Burger.... 

2 comments:

zila@akulovetravel said...

memang best burger ni..rasa nak mkn ni plak mlm ni..haish

kucingtanah said...

cantik....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...