Welcome Message

.

Melaka Wonderland

Cuti sekolah bawak anak2 pegi melaka wonderland.... perghhhh jammed giler ayer keroh.. tapi sebab gua ada kupon masuk.... jem pun jem laaaa....


Ini lah kupon yang gua dapat.... Buy 1, Free 1.... OK la tu.... separuh harga.. 


 Parking area kecik je.... punya banyak kereta... tempat berbukit... sampai org parking jauh.... tapi gua redah je masuk jugak... dpt parking betul2 depan ni...



pasal pegi weekend harga RM30, budak RM25... gua masuk 6 adult, 6 children... harga RM330, tapi pasal ada kupon ni... jadi RM165.... 

** Tutup Hari Isnin.... kecuali cuti am dan cuti sekolah

kanak bawah 3 kaki (90cm), masuk percuma.... boleh ukur kat sini depan kaunter tiket...

Di larang bawa makanan dan minuman.... nak masuk dia check beg plastik gua tu....

kat sebelah wonderland ni... ada Dinosour park baru bukak 1 Mei ari tu... tapi gua x pegi pasal xde kupon....




Sekali lepas je entrance tu... jauh lagi kene jalan rupanyer... tu building biru tu pun baru changing room... naik atas lagi baru tmpt main air...

Dah tukar baju, kita rent tube pulak....

Sewa tube RM10... deposit RM10... so nak amik tube bayar RM20... nnt masa bagi balik tube, dia pulang RM10... Pasal gua ada kupon.... gua bayar deposit sahaja....rent free.... amik 3 tube....

E: Lazy & Crazy River

 E: Lazy & Crazy River

I: Family Sollies

H: Adventure Island

L: Wave Rider & Kamikaze Racer & Anaconda Twist

 L: Wave Rider & Kamikaze Racer & Anaconda Twist

M: Pony Ride & Crazy Slide

 H: Adventure Island

K: Rexy Ride

J: Tornado Chaser & Pendulum

D: 1 Big Wave... (yg ni xde wave)

D: 1 Big Wave... (yg ni ade wave)... kat atas tu pentas... diaorng cheeky dance la... mcm2 la dia celoteh...

Sebelah 1 Big wave tu ada mainan ni...

Cheeky Dance ikut maskot atas pentas


Location : 2.280778, 102.294639


View Larger Map

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...