Welcome Message

.

Bazar Ramadhan @ Seksyen 17, Shah Alam

Terletak berhampiran dengan Stesen Bas Ekspress, Seksyen 17 Shah Alam.... Gua lihat, ini antara bazar yang meriah dan ramai pengunjungnya serta menyediakan pelbagai jenis juadah berbuka puasa...

Ayam golek... pandai dia menarik perhatian pengunjung... ayam golek ni dia letak depan, gerai nya kat belakang.... baru pengunjung tertarik tengok ayam bergolek, panas2 dan berasap...

Ikan pari tuka bakar sambal dan kerang...


akok...


Pelbagai jenis kuih,...

Kali ini gua terkena macam apa yang juadahmalaysia kena... makanan dah spoil masa nak berbuka.... anak gua nak nasi goreng... gua pun beli lah... sekali nak buka, anak gua kata rasa lain... gua rasa... alamak, dah basi....mmmmmm... nasib baik gua ada beli mee goreng, byk pulak 1 bungkus tu... dengan jiran bagi bubur lambuk lagi.... ok la..... nasib tak berapa baik.... 


Nasi Kerabu...


nasi kerabu lagi...

gua rasa, kat sini banyak juadah dari pantai timur gua jumpa.... ini pulak ayam percik stail kelantan.... 


Location : 3.046524,101.50306

2 comments:

Anonymous said...

akok tu die jual mahal x ?

kucingtanah said...

tak tau la pulak.... gua tak beli...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...